Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 01.12.2011, 12:00
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.889
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja henriseppa Näytä viesti
Herätelläänpä vähän keskustelua aiheesta. Onko väliä millasesta autosta kompressori on että saa hyvin tuottoa? Pitääkö olla jonkun jenkkivehkeen vai riittääkö perus henkilöauton? Oliskos tälläisestä kapistuksesta iloa?
Kuvassa sulla perus SELTEC:in tarvikekompura, kierrostilavuus 150cm3, tuotto(ilman häviöitä) tilavuus x kierrosluku. Piisaa ihan hyvin pieneen käyttöön.
Tuossa kompurassa on oma öljytila, eli pitäisi toimia jotenkin.

Kiinnityspeti on sitten oltava tukeva, koska tuon runko ei kestä vääntöä vaan halkeaa, tai sitten leikkaa kiinni kun sylinteriryhmä on samaa valua rungon kanssa. Eli tukeva peti ja kompura kiinnit siihen molemmista päistä.

Tuo on jo perus henkilöauton kompuraa hiukkasen isompi, käytetään mm. raskaan kaluston pari litraa kylmäainetta imevissä järjestelmissä.

Uusia saa lähes järjelliseen hintaan Kaha:lta.
Takapään liitinkantta(kuvassa musta) saa sitten mieleisillään liittimillä/lähtösuunnilla ja kytkintä erilaisille hihnoille, eli on joustava asennettava.
Nämä vaan käyttökokemuksia kyseisistä vehkeistä, en myy tai saa mitään etua niiden mainostamisesta :-)
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.

Viimeksi muokannut Gary Grand : 01.12.2011 12:05 Perustelu: lisää tietoa.
Vastaa lainaten