Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.11.2011, 01:52
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Perusasetus

Ettei aivan mene lämpöpumppufoorumiksi niin poiketaan vähän aiheesta

Viimme viikonloppuna Villerin kanssa piti katsella yksittäinen elokuvahistorian klassikkoteos, oikea mestarillinen, eeppinen kaunokuvaus "jumala armahtaa, minä en" (Hill, Spencer). No kaverilla kun on tuo "cooler, six weeks" vielä vähän kesken eikä ajolupaa siis ole niin pitihän se hakea kotoa. Jeeppi vaan ei ole näköjään tottunut sitä kaupaa, essoa ja rumalankangasta kauempana käymään kun jo menomatkasta ilmennyt puhdittomuus senkun paluumatkalla paheni. Siinä muutama kilsa ennen keskustaa rupes ilmaantuun matkantekoon huolestuttava ravistus. Meinasin jo poiketa Bemaripojun ikkunan taakse huutamaan että tuu ikkunaan, täälä huutaa minä. Mutta kun kello oli noin ja me niin, jatkoin shelille asti. Siellä todettiin että hanttarin pyörässä on sisälämmitin päällä...

Ei muuta tallille ja tassu ilmaan.

Jarrulevy sininen, turve paloi satulan päälllä, kaikki tiivistekumit riekaleina. Koitettiin vielä elvyttää mutta mäntää sisään painaessa tuli mantä ja viilapenkkivaurio.

Mulla on kokoelma kunnostusta vaativia satuloita mutta en niitä nyt sitte tähä ketutukseen viittinyt alkaa, later... Wj jarrut olis vaatinut vähä liikaa taaloja ja aikaa ja kun on tässä nyt vähä tuntunut olevan muutakin ruuvattavaa ihan malliksi.

No rokkiauto yllätti ripeydellään, sunnuntai-iltana tilatut tuotteet ilmaantui torstaina kotipihaan.

Molemmille puolille tuli tommoset
valmiit satsit, eli kaikki hilut ja palat valmiina muuta bolt on, ja uudet levyt, vanhat kun oli jo kertaalleen sorvattu joten alimittaseksi olis menny.

Viimeksi muokannut Rytari : 21.02.2012 17:41
Vastaa lainaten