Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 23.11.2011, 12:54
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
no sitä mäkin mietin... ja sit hokasin mitä oli jäänyt matkasta... meneehän sitä tosiaan 120mm kierros ja nauhaa oli 15000mm eli125 kierrosta..

reikiä tule peltii melko varmasti joka tapauksessa vaikka nauhan tai muun laittaisinki pakosarjaan, en usko että esim. ilmastointi on sen enempää kummissaan kesällä kun mitä se nyt on ollut kun kylmäaineputket kulkee kuumassa konehuoneessa, takareuna on jo auki konepellistä, mutta ei tunnu riittävän mihinkään, aurinkoisina päivinä konehuoneessa on niin kuuma ettei esim. ilmanputsarikoteloon viitti nojailla paljaalla kädellä.
Paljon on jenkkilä pojat tehny peltiin reikiä että karkaa kuuma ilma helpoimpaan suuntaan (ylös), ja hyvin on toiminut. Takareunan nosto jeesaa, mutta ongelma on tosiaan siinä että raitisilmanotto on tuulilasin etupuolella -> kuuma ilma imetään suoraan sisään ja ilmastointi joutuu tehdä enemmän työtä. Jos pelti on takaa kiinni ja lämpö menee ylös konepellin rei'istä niin ehkä saa viileämpää ilmaa sisälle.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten