Viestiketju: Ostettu xj cherokee -92 hyvät takajouset
Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 23.11.2011, 09:12
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.090
Perusasetus

Ostettu

Uusia pakkoja hyllyssä, yhdet vakiot: http://www.jamant.fi/jousipakka-cro4886185aa-p-995.html ja yhdet 1.5" korottavat Up-Country -jouset: http://www.jamant.fi/jousipakka-cro4886186ab-p-996.html !! Ja on mulla takaluukun lukkonappiakin, tosin se on oikeastaan vanhempaa mallia, kun -92 avain pitäis mennä molemmin päin lukkoon ja tähän avain menee vain yksiä päin: http://www.jamant.fi/avainpesa-8490-...9k-p-2661.html , sopii kyllä paikoilleen...

Ostettu

Vastaa lainaten