Näytä yksittäinen viesti
  #30  
Vanha 19.11.2011, 22:55
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.287
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sam66 Näytä viesti
Mulla on työn alla 31.10.1990 käyttöön otettu mitsu pajero 2,5d 7-hengen henilöautoksi rekisteröitynä. Olen miettinyt katsastanko pakuksi vai huoltoautoksi. Mitsun omamassa on 1920kg tollasenaan ja menneisyydestä on jäänyt mieleen sen verran että yli 1800kg painavavalla pakulla ei saa ajaa 80km/h lujempaa? Sen 120kg roinaa tuosta saa tarvittaessa kyllä helposti pois. Pakuksi muuttaminen muutenkin kiinnostaisi koska ei tarvitse pitää huoltoauton varustusta mukana, mitenköhän tää menee, onko kellään kokemusta samanikäisen pitkän pajeron muuttamisesta ja mihin pitää varautua muutoksen jälkeen? Sen verran tiedän että pakuun saa penkit takaisin halutessaan, mutta pitääkö tuon ikäisen auton täyttää niitä pakun tilavaatimuksia...
Pelkäksi pakuksi jos haluaa, pitää maksaa autoveroa ellei ole sitä 3 kuutiota tavaratilaa. Ja jos autoveroa maksamatta muuttaa pakuksi (huoltoautoksi tai kattokorotuksella), ei niitä penkkejä saa takaisin maksamatta autoveroa.
100km/h saa ajaa jos löytyy kuljettajan turvatyyny ja abs-jarrut.
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten