Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 19.11.2011, 12:38
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.564
Perusasetus

Alkuperäiseen kysymykseen vastauksia eli ei ole mikään mahdottomuus...

Käyttäisin Nivan etupalkkia + pyöränripustusta, kyllä se sinne sopii kun vähän survoo... Alkuperäinen raideleveys on 1345 ja nivassa 1430 joten pieni kavennustehtävä on edessä.
Huomioi myös vanteiden et eli nivassa +58 ja takaveto luokkaa +30.
Ohjausvarret pitäs sattuu kohtuu nätisti kun ovat hyvin pitkälti samanlaiset...

Murroksen kulmat ei ole lyhyemmistä vetareista huolimatta ole ongelma jos et tee semmoista joustohirmuu...

Voimansiirto on Nivassa muutenkin noin 10 cm apukuskinpuolella eli kardaanitunnelin levitys pitää kattoo tarkkaan että sopii apukuskin penkki paikoilleen... Se jakolaatikon tilatarve on sen verran reilu... Etukardaani haluaa myös oman osansa.

Sekin on makuasia että korottaako konepeltii vai maavaraa kun kone+ etuperä paketti on +15cm korkeempi kuin pelkkä kone. Minusta jotenkin muokkaisi konepeltii siististi ja tavottaisi pitää auton vakiokorkoisena...

Loppuun ei mikään paskempi ajatus tehdä noinpäin välillä kulkinetta, Pikkuisen kun ajatusta viilaa niin tehtävissä se on... Elä vaan sorru noihin niin nähtyihin peltisilppuvirityksiin...
Vastaa lainaten