Näytä yksittäinen viesti
Vanha 19.11.2011, 10:28
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator

Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
varmaan se ei parane uudella ameriikalaisella osalla .itse suosittelen vaikka hj-61 25 vuotta vanhaa 5-800 tkm ajettu tilalle se on parempi kuin uusi amerikkalainen. halpoja ja ristikoita saa joka kylästä.
Pöh, kyllä tuo muovipinnoite on mun mielestä hyvä juttu niin kauan kun käyttäjä ei väärinkäytä liian lyhyttä kardaania niin kuin minä tein laiskuuttani. Samaan tapaan esim. Lexuksen LS400:ssa käytetään kumilimppua vaihdelaatikon ja kardaanin välissä vähentämään voimansiirron iskuja. Tuo alkuperäinen muovi on kyllä tiukkaa tavaraa enkä usko että sen poiskuluminen on ongelma vaikka tuskinpa niitä on suunniteltu samoille kilometreille mitä Suomen HJ:t on rullanneet. Uudet Spicerin ristikot on luokkaa 15 taalaa, ja kun pitää pari varalla niin ei tarvii joka kylästä etsiäkään.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja suddendeath Näytä viesti
Mites bedliner tuonne? Ainakin myytinmurtajissa kesti C4:stä lähtien kaiken.
Jotain tän tapasta voisin kyllä koittaa.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Välyshän on kuitenkin aika olematon vaikka tuo "muovipinnoitus" puuttuukin, miten se haittaa käytännössä?
En nyt osaa sanoa kuinka paljon välys on, mutta kyllä sovitus on aika holo ilman sitä. En tiedä haittaako se oikeasti mitään, mutta nyt kun koitan saada alustan välyksiä pois joka paikasta niin tämä on yksi korjauskohde listalla. Uskoisin että tämä aiheuttaa samaan tapaan värinöitä kuin epätasapainossa oleva kardaani.

Viimeksi muokannut offroadjouni : 19.11.2011 10:31
Vastaa lainaten