Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Swoop
Tuskin pitäs tähänkään mitään sanoa mutta sanonpa silti. Itellä on kyllä asiat toimineet lehden toimituksen kanssa todella hyvin. Ei valittamista. Se mitä tulee edelliseen lehteen, on totta että sitä oli tehty vuosia ja lehdet tuli aikanaa - ja takuu varmasti rupeaa tämäkin lehti tulemaan ajallaan jahka homma lähtee kunnolla käyntiin. Eihän Roomaakaan päivässä rakennettu ja siks toisekseen ei kukaan ole seppä syntyessään. Itse henk.koht. arvosta aivan vitusti että joku edes viitsii yrittää. Mulla ollu kestotilaus sisällä jo siitä hetkestä kun asiasta ruvettiin puhumaan... ja sisällä se saa pysyäkin. Tähän asti tulleet numerot on ollu mun mielestä todella hyviä ja luettavaa on riittäny samoten kun kuviakin. Mulle se on ihan sama ilmestyykö Marraskuun 16pv vai Joulukuun 29pv. Hyvää kannattaa odottaa. Pitäshän sen varmaan tulla ilmotettuna päivänä mielellään juu mutta pitäs monen muunkin asian maailmas olla toisin kun miten nyt on.
|
Täysin samaa mieltä!
Selväähän se on että jokaista potuttaa kun aikataulut ei pidä, mutta onko sillä OIKEESTI suurta merkitystä tuleeko lehti ajallaan vai muutaman viikon myöhässä kunhan lehdessä on vastinetta lehteen sijoitettuun pääomaan verrattuna?!?!
Itse olen ollut tyytyväinen lehden sisältöön aikataulujen venymisestä huolimatta ja olen luottavainen, että ennemmin tai myöhemmin myös aikataululliset ongelmat tulee kuntoon muutoin hyvässä lehdessä.
Siksi olen jopa ostanut palstatilaa ko. lehdestä pikku firmalleni, eli minua nuo aikatauluongelmat pitäisi potuttaa vielä kestotilaajaakin enemmän??
Elämässä on muutamia perussääntöjä ja yksi niistä on se, että kun toiselle kumartaa, niin toiselle pyllistää.
Tässä on käynyt melkolailla juuri näin, eli lehteä on yritetty tehdä luettavaksi (paksuksi) suurella juttumäärällä.
Silloin aikataulut saattaa venähtää.
Pointti on siinä, että onko suurta merkitystä paskalla istumiseen jos saat joka kuukausi uuden 100 sivuisen lehden, vai joka toinen kuukausi 200 sivuisen pönttölukemisen?
Aloittavalle lehdelle on varmasti etua siitä, että tekevät pari paksumpaa lehteä kuin se että tekevät 4 ohutta läpsykkää, kun painokustannukset pysyvät kurissa ja mainosmyyntikin onnistuu puolet helpommin.
Itsellä riittää hermo odotella vielä ensi kausi, mutta jos sen aikana toimitus ei saa aikatauluasioita kuntoon, niin sitten alkaa olemaan hommelit huonolla tolalla.
Sisältö on ollut kunnossa mielestäni koko ajan.