Näytä yksittäinen viesti
  #26  
Vanha 17.11.2011, 13:18
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Infernaalinen Näytä viesti
Kiitoksia selvennyksistä. Eli huoltoauto on vissiin nykyisin se helpoin (ainoa?) tie pakettiautoksi.
Joo ja ei.

Jos ostat jonkun vanhan maasturin joka on aikanaan ollut alennetulla autovverolla ja se on henkilöauto niin jos omamassa riittää niin sen saa huoltoautoksi vaadituin varustein mutta, ei pakuksi koska pakusta pitää maksaa täysi autovero nykyään.

Mutta jos tuot ulkomailta auton, tai siitä on jo maksettu täysi autovero ja kantavuus riittää niin sitten sen saa reksiteröityä pakuksi jolloin sen voinee myöskin ilman veroseuraamuksia palauttaa hlö autoksi jos katras kasvaa niin ettei etupenkkipaikat enää riitä.

Mutta tässä ei ole mitään sellaista vastausta joka pätisi kaikkiin vuosimalleihin, merkkeihin ym. spekseihin vaan kaikki on tapauskohtaista.

Eli bertat on ennen jotain vuotta ja päivämäärää saatu katsastettua 2+4 paikkaisiksi tai pitkät bertat 2+7 paikkaisiksi pakuiksi. Samoin kuin hj:t ym. ilman korotuksia.

Ja nämä on ihan hatusta koska kaikkea ei jaksa muistaa enää ulkoa eikä kannatakkaan koska ko.pykälät on jo muuttunu tai jotain muuta. Ja jos jotain uudempaa suunnittelet niin asiosta kannattaa ottaa selvää ennen ostoa.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten