Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Infernaalinen
Kiitoksia "rautalangasta". Vielä sen verran kuitenkin, että mites kun esim. HJ60/61:stä löytyy sekä ns. "normipakuna", että huoltoauto-pakuna ilman sitä kattokorotusta. Sama juttu BJ40/42:ssa. Mikäs noiden järkevyyden huoltoautopakujen puolelle kääntää, jos ei kerran "kattokuhmua" muutenkaan ole tarvinnut laittaa?
|
Minun mielestä menee aikakausittain suurinpiirtein niin,että vielä 2000-luvun alkupuolella sai tehtyä matalakattoisen (ja useampipaikkaisen) pakun,sen jälkeen kattokorotuksella 2-paikkaiseksi pakuksi ja nyt muutaman viime vuoden 2-3 paikkaisiksi matalakattoisiksi "huoltoautoiksi".
Eiköhän ne kaikki matalakattoiset ja 2+3(+4) paikkaiset pakettiauto maasturit ole muutoskatsastettu 2000-luvun alkupuolella.