Näytä yksittäinen viesti
  #24  
Vanha 16.11.2011, 22:14
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.015
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Infernaalinen Näytä viesti
Kiitoksia "rautalangasta". Vielä sen verran kuitenkin, että mites kun esim. HJ60/61:stä löytyy sekä ns. "normipakuna", että huoltoauto-pakuna ilman sitä kattokorotusta. Sama juttu BJ40/42:ssa. Mikäs noiden järkevyyden huoltoautopakujen puolelle kääntää, jos ei kerran "kattokuhmua" muutenkaan ole tarvinnut laittaa?

Minun mielestä menee aikakausittain suurinpiirtein niin,että vielä 2000-luvun alkupuolella sai tehtyä matalakattoisen (ja useampipaikkaisen) pakun,sen jälkeen kattokorotuksella 2-paikkaiseksi pakuksi ja nyt muutaman viime vuoden 2-3 paikkaisiksi matalakattoisiksi "huoltoautoiksi".

Eiköhän ne kaikki matalakattoiset ja 2+3(+4) paikkaiset pakettiauto maasturit ole muutoskatsastettu 2000-luvun alkupuolella.
Vastaa lainaten