Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KooPee
Jos oikeasti puhutaan muutamasta pintaruostekohdasta, niin homma ookoo... läpimädän paskakasan määritteet katsellaan tapauskohtaisesti, lähinnä ja ainoastaan turvallisuuden, ei ulkonäön perusteella.
- hylkyvä tulee varmasti katsastuksessa jos turvakaaren kiinnityspisteiden ympärillä on selkeästi havaittavia ruostevaurioita, eli reikiä...
- hylky on odotettavissa umpiautoissa jos A- tai B- pilarit on niin ruostuneet että on suuri mahdollisuus katon sisäänpainumisesta kattokerho tilanteessa. Tämä on todellinen pelko monilla LJ/HJ tapauksilla
-hylkyvä tulee myös rungon isoista korroosiovaurioista, eli jos on odotettavissa että kulkine katkeaa tai muuten jakaantuu kesken kisan, sitä ei viivalle päästetä.
...eli aika selkeetä- perusturvallisuudesta on siis kyse...
|
eiköhän se noi määritteet alita

näillä näkymin ilmoa on lähdössä tulemaan

kaariahan ei ole mutta eihän ne pakolliset umpiautossa ollekkaan, jos oikeen olen ymmärtänyt. ?