Näytä yksittäinen viesti
Vanha 13.11.2011, 18:03
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Perusasetus

Kyllä on omalle kohdalle sattunut sellainenkin katsastaja jolle ei kelvannut se, että -83 vuoden pajero voi olla hyvässä kunnossa.
Ettimällä etti väljää niveltä, että pääsis pompauttamaan. Ensin kolisteli etupään, sitten takapään ja kun ei löytynyt niin totes, että "täytyyhän se löytyä yks viallinenki olla" ja kolisteli etupään uudestaan. Totesin vaan, että "olen yrittänyt auton pitää kunnossa ja vaihtanut kaikki ne nivelet". No seuraavana keksi, että "jarrujen kuormasäädin ei toimi ainakaan, poleppa jarruja", no senkin olin korjannut autosta niin naama punasena tuli auton alta pois. Kun ei sieltä vikaa löytynyt niin olin unohtanut vinssin vaijerin pari kierrosta puskurin ympärille, jossa se meni yhden kerran eturekisterikilven edestä. Totesi, että eturekisteri kilpi ei näy. Ehdotin, että jos kelaisin vaijerin sisään, kun olin sen siihen edellisenä iltana unohtanut, mutta ei kelvannut vaan halusi merkitä sen korjauskehotteeseen. Siinä vaiheessa, mulla jo ärsytti ni totesin, et merkitte vaan, jos se sinun päivää piristää. Leima tuli sillä reissulla, mutta merkintä oli rekisteriotteessa.