Tänään pidettiin talkooväelle, maanomistajille ja muille kilpailua avustaneille tahoille peijaiset pienen suunnistukisan muodossa. Kisa-aika ohjaajakokouksesta ruokailuun saakka noudattaen cuppisääntöjä muuten paitsi että kaikki autot ajoi samassa luokassa. Itse olin mikan kanssa liikkeellä laina-autolla ku molemmilla kaluston kunto on mitä on, tosin tämä mikan lainaksi saama Juha Vuoren ex-BJ taitaa olla 10- kertaa parempi mettähommiin ku kummankaan meitin omat kalustot, ainoostaan vaan vinssit ja tunkit puuttu....
Muutama huono kuva tarttu kameraan
Kalustoa pihalla
Kilpailunjohtajan ja toisen ratamestarin hankinta pelkästään tätä kisaa varten, oli kuulemma nettiauton halvin neliveturi
Tästä autosta on sitten jollain porukoilla kuvia ja videota saaristorastelta, saa/pitää laittaa näytille. Veden pinta oli korkeemmalla ku kisaviikonloppuna, jätkillä oli oikeen perämoottori kiinni takahutlarissa mutta kiinnitykset hajosivat
Tässäkin etummainen auto on ollut vielä torstaina oikeen sivililiikentessä käyttöautona, sen jälkeen rakennettu huolella tätä kisaa varten akseliväliä lyhentämällä, vinssin asentamalla ja renkaille tilaa tekemällä
Tässä kohden huomaa eron kalustossa jossa on löylyä konehuoneessa. Mun läjä olis 2lt- moottorilla jääny ton ojan pohjalle, tässä mika vaan paino pikkusen kaasua, rapa lensi ja auto nousi nätisti ylös. Määki haluun tommosen auton!!!
Kisan lopussa käytiin kattomassa saaristossa ku jotkut hullut halus rikkoo autojaan siellä ihan tarkoituksella. Tässä tulee ylös vinssaamalla esan keltanen joka veti vedet moottoriin sisälle vaikka snorkkeli on katolla.
Tän jälkeen oli ruokailut ja saunomiset. jotka taitaa olla edelleen käynnissä. Kisan voitti ylivoimaisesti Mylpyn porukka, onnittelut Heille!!! Mun ja mikan teami ( KuraNäätä) jäi neljänneksi....
Kiitos kaikille kisaan osallistuneille sekä kaikille muillekkin sidosryhmille jotka mahdollistivat tämänkin vuotisen turaoffin järjestämisen. Ensi vuonna toivottavasti uudestaan!!!
T: Jussi Hämäläinen
2011 turaoffin ratamestari