Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 11.11.2011, 17:03
patero patero ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.10.11
Sijainti: suomi
Viestit: 35
Perusasetus

Ostetaan

joo hyvät kyllä olis mutta on vaan niiin kaukana. paljokohan rahti maksais matkahuollon kautta vai onko tuo liiian iso paketti niille?

Ostetaan

Vastaa lainaten