en tiedä mutta arvaan:
siinä "pääsylinterissä" eli kahvan perässä olevasta ilmat ENSIN pois
(vertaa bench bleeding jarrupääsylinteri) jotta saat nesteet liikkeelle kohti akseleita
http://www.youtube.com/watch?v=oGVnS4BetlA
onnistuu ehkä helpoiten ihan sormella tukottamalla kun otat lähtöputken irti, tai putkella jonka käännät takaisin sinne nestesäiliöön, oiskos siinä joku helppo haara melkein heti ?
jos se pääsylkkä ei oo ilmattu kunnolla, ei oo hyötyä alempaa ilmailla, ei neste liiku kunnolla, eli silloin pumppailet vaan kuplia eestaas
EDIT: öljynpaineet on aika yksilöllisiä, ja öljyistä paljonkin kiinni, jossain 0.3 - 0.5 kilon paikkeilla minimissään kuumilla lienee vielä ihan ok, silloinhan öljy liikkuukin aika liukkaasti. Eiks tuo 10 psi tä ole ylikin 0.5 kg ? Ethän millään täyssyntisillä sitä huuhdo - Delvac ok