Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 08.11.2011, 18:28
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

en tiedä mutta arvaan:

siinä "pääsylinterissä" eli kahvan perässä olevasta ilmat ENSIN pois
(vertaa bench bleeding jarrupääsylinteri) jotta saat nesteet liikkeelle kohti akseleita

http://www.youtube.com/watch?v=oGVnS4BetlA

onnistuu ehkä helpoiten ihan sormella tukottamalla kun otat lähtöputken irti, tai putkella jonka käännät takaisin sinne nestesäiliöön, oiskos siinä joku helppo haara melkein heti ?

jos se pääsylkkä ei oo ilmattu kunnolla, ei oo hyötyä alempaa ilmailla, ei neste liiku kunnolla, eli silloin pumppailet vaan kuplia eestaas


EDIT: öljynpaineet on aika yksilöllisiä, ja öljyistä paljonkin kiinni, jossain 0.3 - 0.5 kilon paikkeilla minimissään kuumilla lienee vielä ihan ok, silloinhan öljy liikkuukin aika liukkaasti. Eiks tuo 10 psi tä ole ylikin 0.5 kg ? Ethän millään täyssyntisillä sitä huuhdo - Delvac ok
__________________
- Levannon We(l)ho -

Viimeksi muokannut pee : 08.11.2011 19:53
Vastaa lainaten