Viestiketju: Rompepäivät ??
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.04.2004, 07:14
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Perusasetus

Moi,

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:nöyryyttää warnilaiset
Tarkoitus ei ollu pahoittaa Warnilaisten mieliä
Mun kysymyksestä oli näköjään unohtunut hymiöt pois, toivottavasti itse kukin tulikitsi ne sinne. Ainakin mun oli tarkoitus koeponnistaa oma vinssini, ja tarkistaa valmistajan lupaama vetovoima sekä vinssin kytkentöjen laatu vuoden käytön jälkeen, jos vetotulos olisi jäänyt vajaaksi oleletusta niin jossain olis ollu jotain pielessä, mutta nyt kun (hieman kesken jätetty) veto ylittti odotusarvon, niin alles in ordnung. Vasta sekundäärisesti olin vertailemassa tuloksia muiden vinsseihin, mutta odotin kuitenkin tojon mekanovinssin tuloksia suurella mielenkiinnolla.

Lainaus:
quote:Monenneltako kierrokselta tuli milläkin vinssillä vedettyä?
Kaikilla oli samanveran vaijeria ulkona (5m?), ja ainakin mulla on täysmittainen vaijeri, eli veto tuli uloimmalta kehältä (tai varmaan +1 kehä kun se vaijeri ei enää oo kelalla yhtään niin nätisti ja tiiviisti kun uutena).

Keukku & co toivoi alunperin että kaikilla vedettäis sisimmällä kierroksella, jotta tulokset olis 100% vertailukelpoisia keskenään, mutta itse halusin tietää nimenomaan tuon uloimman kehän tuloksen, se kun vastaa aikalailla normaalikäyttöä, ja ainakaan tuossa mun vinssissä ei mahdu kelaamaan vaijeria toiseen laitaan siten että olis kätevästi saanut vedon sisäkehältä, vaijeria olis pitänyt ottaa ulos aika pitkästi.

Enskerralla uudestaan, ja vaikka ratakisko sinne muurin taakse? :-)

-Paavo

Vastaa lainaten