Nii se meno-paluun välissä oleva pallohana tietysti kokoajan kiinni, ja onkos niissä pattereissa virtauksensäätöventtiilit siellä alareunassa?
Ja onko termaria vai ihan manuaaliset nupit niissä pattereissa???
Jos siellä ei ole mitään kurisistuksia niin vesi ei kierrä välttämättä kuin sieltä mistä helpoiten pääsee.Eli jos menon ja paluun välissä on suora yhteys niin siitä, tai sitten jostain yksittäisestä patterissta.
Eli jos siellä on ne säätö venat niin ne kaikki kiinni ja sitten yksitellen sen verran auki että alkaa patterit lämmetä.
Tai jos on pelkät manuaali nupit niin sama homma...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|