Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 01.04.2004, 21:54
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Kertokaas muuten paljonko tuli korotusta springoverilla?
Tai no turha sitä ruveta kertomaan, sehän en selvä; akseliputken paksuus plus lehtipakan paksuus.
...lueskelin jostain että kun jouset vaihtaa toiselle puolelle niin henkseleiden veto muuttuu jousia käyristävästä jousia oikaisevaksi, mikä on kyllä loogista kun ajattelet. Eli korotus laskee ensimmäisten päivien/viikojen aikana kun jouset suoristuu. Tietty, kertokoon ne jotka on kokeillu mutta sellasta lueskelin...

Itsellä on suunnitelmissa vaihtaa BJ'n takajouset toisinpäin ihan vaan saadakseni lisää tilaa takarenkaille (akseli kuulemma liikkuu 6cm taaksepäin). Joku vinkkas ettei 33" mahdu muuten kunnolla liikkumaan ja sais takaylitystä pienemmäksi. No sen näkkee ku kokeilee. Etujouset jätän kyllä paikalleen, alkuun ainakin, ihan jo senkin takia että siirretty etuakseli näyttää aika hurjalta.

********************
Toyota BJ40 1975....
Mä kanssa harmittelin kun en tajunnu kääntää takalehtia ja venyttää myös takapäätä samalla kun SOA tehtiin. Eipä tossa nyt paljoo ookkaan takaylitystä mutta olis saanut ainakin hieman härskimmän näköisen. Olishan se takakardaanin jatkaminenkin hieman helpottanu kardaanikulmia jos perän sais joskus joustamaan kunnolla. Bj:ssä on se taka-akseli vakiona muutenkin jotenkin renkaanaukkoon verrattuna liian edessä mielestäni.

-http://www.G-69.tk - http://g-69foorumi.no-ip.com -



Edited by - mikjus on 01/04/2004 22:57:03
Vastaa lainaten