Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja DarkestMessiah
Jakista nois ei tosiaankaan ole, mutta ny taitaa olla puhe siitä päävaihteiston kylkeen pultatusta kulmavaihteesta, jolla annetaan kardaanille voima.
|
" Vakio T5 4Motionissa jakovaihteisto? Itsellä noita on jokunen kpl työautoina ja ei niissä kyllä jakovaihteistoa ole.
Tuoreimmasta meni kytkin reilun 20 tKm talviajon jälkeen, mutta siihen epäilen syyksi käyttäjiä. ESP päällä kun ajelee umpihangessa, niin joka paikka haisee palaneelle

Ainoa voimansiirto ongelma työkalu Volkkareissa oli yhdessä T4:ssa, jossa taka-akselilla oleva vapaakytkin temppuili ja taka-akseli ei vetänyt peruuttaessa.
Missä käytössä ne vetoakselit saatiin poikki?"
Itellä on kestotestissä -06 4motion pitkä pornstartteri ohjelmoituna 215hv/490nm.ja voin sanoo et ei oo päässy helpol.Viime tapanin päivänä leikin reitin avaajaa Kalkkisiin lumimyrskyn jälkeen moggi kyydis ja keskikulutus oli vaivaset 38L/100km....Joten siis pinta kaasulla...


...Ja keväällä ku tiet rupes antaa vähä periks ni hakkasin useitten mettäteiden läpi löpö tiinut kärryssä hakkuria tankkaamaan....Ja kyl täl pistyy driftaakki kosteel asfaltil...


...Hyvin kestää laatikot ku pitää järjen rukkasessa eikä väännätä sitä laatikkoa paskaks alle 2000rpm kierroksilla mäissä tai muutenkaan....