V***U ko olisikin aprillipila... Kulmat olivat ihan miten sattuu, matkaa tuli usempi kilometri lähempänä 300 ko 200.
syynä viturallaan oleviin kulmiin oli raidetangon irtoaminen, se oli klöntillä hitsattu, ja metsässä ajettaessa oli hiukan vastustusta renkailla, niin sehän laukes... Silloin teki mieli kiittää kyseisen patentin tekijää, oikein iloisesti. Raidetanko meni banaaniksi samalla reissulla kantoisessa maastossa, mutta se oli oma vika. No tanko suoristettu, ja pää vaihdettu, mutta renkulat on harmituksen aihe, uskaltaisko niitä veistellä metsää varten?? Onko pelivaraa yhtään?
No joka tapauksessa tielle joudun ostamaan uudet pienemmät renkaat ko ei ole nuita leimattu alle silloin kun se oli vielä mahdollista. Kokoa on liikaa kokonaista 0,72"...
Lainaus:
quote:
Moi..
Ei kuulosta kovinkaan kaksiselta toi tilanteesi.. Kai ne semikaljut silti maastossa vielä menettelee. Oliko pitkäkin matka, kun noin kulahti, vai oliko ne kulmat sitten ihan OIKEASTI kierossa??
Niistä kylkivahvikkeista senverran, että joku vanha Esabin puikkokone mulla ainakin on laulanut jo kahden auton verran. Puikot on paksuja ja hitsatessa pitää ihan tosissaan varoa, ettei polta peltejä puhki. Noh, joskus tullut ratkaistua onkelma siten, että olen ensin migillä hitsannut jonkun 2mm+ levyn helmoihin, johon olen puikolla turannut tuubit kiinni. Pysynyt ihan hyvin näinkin.. Siis ainakin Suzukissa.
Otan kuitenkin mitä vilpittömimmin osaa rengashuoleesi ja toivon, että aprillipäissäs oisit kirjuutellut.
Kiitos ja Anteeksi.
Eespäin ja vinssillä loput..
|
-J-