Niin onhan toi nokka nyt jonkinlainen,mutta ei mikään hurja.Pumput on in-line versiot ja auton vakio pumppu otettiin kokonaan pois.
oon koittanut montakin kertaa varttia,mutten tällä versiolla.vakiona 13.9/161,ja siihen ahdin muuten vakio 12.9/170.On aika turhaa lähteä koittamaan ilman slicksejä ja slickseillä saa varmasti lootan rikki.Auto on tehty vain katuajoa ajatellen ,joten jos loota kestää kadulla se riittää mulle,kun saan uuden th400 ja yliv,niin sitten saatan koittaa uudemman kerran kiihtyvyyttä.Toki sillä vois loppunopeutta koittaa ,joka kertois kyllä tehot,vaikka sutiskin alkumatkan.
Mulla on ollut niin paljon ongelmia kipinän ja bensapuolen kanssa,että olen joutunut varmuuden vuoksi laittamaan kaikkia hienouksia.Esim.kiskot,kun toinen puoli tulpista oli vaaleemmat kuin toinen,niin laitettiin syöttö erikseen kummallekin puolelle,myös pienellä kaasunpolkasulla bensanpaineet tippui,joten pantiin linjat ja pumput kuntoon.sytkäpuolelle vaihdettiin vaikka mitä.mikään näistä ei vienyt käyntihäiriötä.Lopuksi ohitettiin haltechin sytkänohjaus ja avot ongelma katosi.Arvaa vaan onko mennyt paljon rahaa ja aikaa tohon uskomattomaan vikaan.Ja parasta on se ettei boxissa oo mitään vikaa.Oon kuullut että sijoituspaikka kuskin ratin alla ,kojelaudan alla.sais sitä kautta jotain häiriöitä.No joka tapauksessa nyt ajan kiinteällä ennakolla 30 astetta.
Note! This message was posted anonymously!
|