Lainaus:
quote:
Jussille!Fuel-line on holley valmis stealth-imusarjalle tehty ja mukana sääd regu.Haltech e6gm-8,eli pystyy ohjaamaan matala imbedanssi suuttimia.Nokka compin mek rulla,tilaustyönä mun autoon,arvot muistaakseni 238/240 0.536/0.540 114,eli ei mikään hurja.
|
Nimettömälle!

No eihän toi sun ihan mikään nokinokkakaan ole 355:lle...itellä 240/248 0.575/0.595 112, ja kuutiot vielä miedontaa...
Lainaus:
quote:
bensapumput sarjassa 2kpl holleyn 255lph,hyvin on pysynyt paineet vaikka on aika hurjat nuo suuttimet.En muista numeroa pumpuille.Linjat on 12mm teräspunokset joissa y-haara ennen kiskoja,molemmille puolille oma sisääntulo.Yksi hyvä pumppu olis aeromotiven iso,mutta vaatii tankin rukkaamista sisääntuloille.
|
Siis holleyn 255lph pumput...eikös ne ole sellaset 'in tank' pumput?
Kuinkas sellaset voi helposti kytkeä sarjaan kun imupuolelle tulee vain sellanen suodatinsukka?
Omassani käytän vielä vakio bensalinjoja ja kiskoissa jakelu on tehty kuin rivikasissa eli
kiskot ns. peräkkäin ja aeromotiven regu kuskinpuoleisen kiskon päässä moottorin etupuolella.
Lainaus:
quote:
Kyllä mulla oli ylivaihde mielessä,tosin aika törkeen hintanen.
ahtopaine on 10psi,vakio hihna systeemi.Ei oo luisto ongelmia.Monet on valittanut luisto-ongelmista,mutta mulla ei oo esiintynyt niitä.Jos ostaa isomman ahtimen ,niin luultavasti pitää uusia koko hihna systeemi samalla.Esim tuo procharger f2 olis ihan kiva ,n.20psi paineet ,sen verran tää mun kone sietäis nykyisellään,vois ihan mukavasti pompata tehot,mut kyllä tää nyt hetken riittää näinkin.Auto on c4
|
Jep...kuulemma käytännön raja tavalliselle 6-ura hihnalle on just toi 10psi...8-ura hihnalla päästään jonkunverran korkeammalle...toi 20psi varmaan vaatii jo cog belttiä..
Oletko koskaan ajanut autoasi vartilla?
Jussi
Note! This message was posted anonymously!