Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu
Mitenköhän nuo kestää kun serkkutyttö tuossa kesällä haukkui perinteisen 4motion T5 portterin aika hyväksi,vai mitä mieltä olette jos alle 200tkm aikana katkeaa 5vetoakselia,hajosi jakis ja lopuksi päävaihteisto. Ostivat tilalle käytetyn Hiluxin kun loppu kiinnostus odottaa autoa aina huollosta,ei kuulema enää osta nelikko volkkaria vaikka kovasti olivat yrittäneet amarokia tyrkyttää 
|
Vakio T5 4Motionissa jakovaihteisto? Itsellä noita on jokunen kpl työautoina ja ei niissä kyllä jakovaihteistoa ole.
Tuoreimmasta meni kytkin reilun 20 tKm talviajon jälkeen, mutta siihen epäilen syyksi käyttäjiä. ESP päällä kun ajelee umpihangessa, niin joka paikka haisee palaneelle

Ainoa voimansiirto ongelma työkalu Volkkareissa oli yhdessä T4:ssa, jossa taka-akselilla oleva vapaakytkin temppuili ja taka-akseli ei vetänyt peruuttaessa.
Missä käytössä ne vetoakselit saatiin poikki?
Seikel hinnasto Suomessa
http://www.vw-offroad-seikel.de/de/startseite/
Jossain arkistojen kätköissä on valokuvia maahantuojan esittelyautosta, jossa taisi olla nuo portaaliakselitkin. Olen myös joskus nähnyt maahantuojan hinnastossakin maininnan Seikeltuotteilla parannelluista malleista.