Mä "joudun" reenaileen mun selän takia, lääkärin määräyksestä. Kuntoutuksen jälkeen motivaatio oli aika alhaalla, mut kuukaus sitten innostuin spinningistä ja kuntosalihommista. (Kuntosalilla on tullu käytyä n. kerran vuodessa aina sellanen parin kuukauden jakso)
Spinning oli tosi positiivinen kokemus, ja käyn nyt n. 3 kertaa viikossa. Bodypumppia tuli kans kokeiltua ja se on kans tosi kivaa ja käydään kaikki kropan tärkeet lihakset läpi.
Mulle sopii paremmin tollanen ryhmässä ja ohjattuna tehty toiminta, koska kimpassa on kivempaa ja pysyy jonkinlainen kontrolli niiden painojen kanssa.
Käyn täälä Seiniksellä Everybody´s Gym:llä ja kesällä Tampereelta bongaan jonkun K-salin (kun on jäsenkortti) ja Toijalan Monitoimihallilla käyn salilla.
Ratsastamisen aloitan taas kun selkä sallii (oon ratsastanu jotai 15v säännöliisesti)
Urheilun täytyy olla kivaa että sitä jaksaa tehdä!! Mun tavote on olla sellasessa suht ulkoilutuskelposessa kunnossa, ja sivutuotteena on tullu sitten toi ilonen mieli ja hyvä fiilis.
(täähän oli kun suoraan jostain tv-shopin mainoksesta?!)
>>ensin tuli kumi, sitten kana ja sitten muna<<
Edited by - kumikana on 31/03/2004 23:24:34
|