Viestiketju: M+S rengas ja talvi?
Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 30.10.2011, 21:22
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hazzinen Näytä viesti
heh, taitaa tämäkii olla tuon kehän sisällä olevien, "talvi yllätti jälleen" porukan onkelmia ku eip pysy kojeet tiellä. itellä ollu kans usiamman talven m+s pökkyrät alla, tottahaa tuo on että risteysalueilla joita hinkataan kiiltäväksi talven ajan ni ei pökkyrä pijä lukkojarruun renkaat lyödessä, mutta kyllä se nastallinenkin pyörä antaa myöten. paikaltaan lähtiessä nastapyörä on kyllä aina paras
Eipäs yleistetä valitettavasti suurimmat kolarisumat ovat olleet vuosien saatossa tuolta kehä 3 suunnasta keskustaan päin eikä keskustasta "maalle" päin.

Ei me stadilaiset tulla sieltä maalta tänne stadiin vaan me ollaan jo täällä ja mennään tuonne ulkopuolelle duuniin tai vastaavaan toimintaan

Ja kyllä tuo on totta että risteyksissä se suurin kynnyskysymys on.

Kuitenkin olen jo vuosia ajellut melkein slikseillä paskoilla kumeilla ihan omasta tahdosta sanokaa tyhmyydeksi ja siltikin olen vielä hengissä ja autotkin ovat kolhuttomia ja kuitenkin joka arkipvä ajan talvellakin töihin ja sieltä pois. Toki sille mitään mahda jos joku niki lauda tulee kahva auki kahtasataa uusilla renkaillaan ja luistonestoillaan kuten kesällä ajaen ja hupsis fysiikanlait ovatkin ihan samat loppupeleissä. Toki ylimääräinen pito antaa aina vähän ekstra pelastusaikaa en sitä kiistä. Mutta eikös tässä ollut kysymyksessä se että pärjääkö niillä talvella? 70-luvulla vedettiin vielä kesäkumeilla monesti kesät talvet.

Kiitos ja anteeksi.

p.s:ja muistetaan että täällä "lumi yllätti kylässä" käy noin 85% ihmisistä ihan muualta töissä.
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.

Viimeksi muokannut Castrol : 30.10.2011 21:28
Vastaa lainaten