Viestiketju: M+S rengas ja talvi?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 30.10.2011, 00:36
Arde72 Arde72 ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 08.08.11
Sijainti: Rauma
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja solihull Näytä viesti
Olen kuullut muiltakin haukkuja Cooperin Discoverer M+S renkaista. Mutta mulla on ollut niitä jo eri sarjoja Rangen alla vuosien ajan ja toimivat todella hienosti, hinta ja laatu todella kohdillaan enkä kyllä ole löytänyt mitään huonoa niistä. Kaikki renkaat ei vaan sovi kaikkiin...niin se täytyy olla. Ja Rangessahan on aina se neliveto muutenkin päällä. Mitäs sitä maasturilla vajaavedolla ajelemaan ;-)

Mutta edelleen sitä mieltä että talvella nastat aina kaikille alle...on sitten kesälläkin asfalttimiehillä tekemistä...

TT
Jou,totta kyl toi et kaikki renkaat ei ehkä toimi kaikilla automerkeillä. Mut kuten kirjoitinki niin mulla tod.näkösesti surkeat pito-ominaisuudet johtu vanhoista renkaista. Nyt on alla Bridgestone Dueler H/T,eihän nää mitkään offirenkaat oo ku kuvio on heti ummes ku on vähäki märkää maata,mut on kyl maantiellä helevetin hiljaset ja pyörii kevyesti näinki isoiksi renkaiksi. Talviolosuhteista ei viä kokemusta,mut pianhan sen näkee...Mut joo,mä myös sitä mieltä et talveksi nastarenkaat alle..
Vastaa lainaten