Moi,
Lainaus:
quote: Pakko laittaa vähän tarkennusta tohon mun testitulokseen, akut on "parhaat roskiksesta löydetyt", auto lähtee niillä jopa -7asteen pakkasella käyntiin, -10 ei enää lähde.
Ja sit vielä se pikkuseikka, et se mun veto lopetettiin kesken kun ne kiinnikkeet siinä betonimuurissa antautu.
|
Mä lopetin vedon kans kesken kun kuulin jotain epänormaalia edestäpäin (eli se runkopalkki pyrki kans läpi), mielestäni vinssi vielä pyöri selvästi, jos joku paremmassa paikassa ollut voisi vaikka vahvistaa?
Mutta kaikenkaikkiaan hyvä testi, tulipahan todistettua että vinssinvalmistajien lupaukset pitää paikkansa, ja että vinssit tosiaan haukkavat sähköä aika reippaasti, warnin sivujen mukaan tuon mun vinssin pitäis viedä "vaan" 425A, 610A (mahdollisen mittavirheenkin kanssa?) ylittää tuon aika selvästi, samoin vetotulos, eli uloimmalle kierrokselle luvataan 3150 MG ja mittaustulos on 3640kg. Tarkemmin
http://www.warn.com/truck/winches/src/HS9500.shtml
ABT 10k hyvä tulos erittäin pienellä virralla oli hyvä suoritus, warnit haukkas sähköä reilusti enemmän.
Tojon vinssien vetokyky oli pieni (negatiivinen) yllätys, ihan samaa sarjaa kuin hyvä sähkövinssi, oletin että ne kaiken pullistelun jälkeen vetäis ainakin tuplasti sähkövinsseihin verrattuna, mutta eipä vaan olekaan mitenkään erikoisen vahvoja.
-Paavo