Tehoa lisää evo 2... ja VITUIKS
Eka turbotus oli vakio turbon pakosarjalla ja garretin isolla hukkaportittomalla To4 ahtimella... Ahtoi kivasti 1bar mutta tosin lähti ahtamaan vasta toosi isoilla kierroksilla EI hyvä...
No sitten tämä evo2 orkkis pakosarjalla ja pienemällä ahtimella...
ONGELMA: Ahdin herää tosi myöhään ja paineita vaan 0.5bar...
pumpussa oli vielä varaa joten väänsin syötöt aivan tappiin -> mustan savun määrä on aivan uskomaton ja edelleenkään ei paineita ja kaasupohjassa kun ajaa ja vedättää niin nippanappa 0.5bar vaikka kokoajan lyö mustaa.
KYSYMYS: Voiko ahdin hajota jotenkin niin että paineen alaisena ikäänkuin leikkaa kiinni ja ei jaksa pyöriä? Tosin kun vehkeen samuttaa ahdin pyörii pitkään koneen sammuttua ja ei pidä mitään ylimääräisiä ääniä..
en usko että imusarjakaan vuotaa sillä ahtomittari menee kauniisti miinukselle kun irroittaa kaasusta ja kone ei ryntää vaikka toisen syöttöpumpun ohjausletkun irroittaa -> savuttaa vaan ihan vitust