Itsellä on Yj ja siihen verrattuna Tj on ajoltaan sivistynyt eli kierrejousitus on vienyt ajomukavuutta eteenpäin reilusti, ainakin kadulla. Kierrejousitettuunkin alkaa saamaan jo mukavasti jousituskorotusosaa ym. 4 litranen vie tosielämässä oikeasti (siis oikeasti) paljon ainetta auton/koneen kokoon ja käyttötarpeeseen nähden + siinä on vakiona armottoman pitkä välitys (jo vakiorengastuksella), ja nelivaihteinen automaatti tais tulla kumpaankin vasta 03' malliin,joten koeaja sekä 2.5 (2,4) -koneinenkin ennen ostopäätöstä. Itsellä Tj myös 'normaalissa' talviajossa (Rovaniemellä..) ja tarkenee/toimii moitteettomasti, joten suositella voin. Tilaa varsinkin takapenkkiläisille/matkatavaroille pelissä on aika rajoitetusti, mutta siihenhän pitää olla eri peli..
Suburban 6.5 Td,At 265/70 17
Wrangler YJ,31"Mt, 4,10
|