Itse en lähtisi tekemään uutta luokka vaan muokkaisin luokkia seuraavasti:
Original:
-NYKYISEN tieliikenne lain sallima maksimi rengaskoko, jossa katto esim. 33" koko katsottaisiin merkinnöistä aivan kuten konttorilla.
-ei hae vaarallisia vaikka olisi kaaret(kaaret ulkopuolisetkin sallitaan)
-max korotus ?? olisiko tämäkin se mikä on saatu katsastettua?
-yleensäkkin ajoneuvo kuten moni sen rakentaa tieliikenteeseen kelvollinen
-eli tästä lähinnä luokka johon helppo tulla vaikka huvikseen safaroimaan....
-vinssi edessä tai jos ajoneuvossa ollut alkuperäisellä paikalla
Standart:
-ne, joissa esim. jousitustyyppi muutettu yleensäkkin rajummin rakennetut
-saa hakea kaikkia rasteja jos kaaret.....
-rengaskoko haarukoitaisiin kuten ennenkin
-rengaskoon kasvattaminen?
Kaikki luokat:
-kaarisäännöt niin että käy trial-kaaret ja mahdollisesti jos riittävänlujat auton omat kaaret(mahd. vahvistetut)tämä siksi, koska uudemmissa autoissa joitain muutoksia ei voi tehdä jos tahtoo kilvissä pitää.... riittävä lujuus voitaisiin todeta standarteista joita kaaret täyttää???
Eli yleensäkkin hieman hioa olemassa olevia luokkia....
VAAN edelleenkin pitää sääntökirja lyhyenä ja yksinkertaisena
|