24.10.2011, 13:43
|
 |
Arvostettu jäsen
|
|
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
|
|
Eilen oli tipahtanut sähköpostiin tarjous helposta rahasta:
Lähettäjä: Mr. Chris James
Private Banking / Operation Manager
NatWest Bank London.
Hyvää päivää rakas ja miten olet tänään?
Nimeni on Mr. Chris James, Natwest Pankki Alueellinen Private Banking / Operation Manager. Uskoin kirjeeni kokoontuu tänään moitteettomassa kunnossa. Päätin hakea luottamuksellista yhteistyötä teidän kanssanne toteuttamiseen käsitellä tässä kuvatut-alle meidän molemminpuolinen hyöty ja kehotan teitä pitämään sen huippusalaista koska liiketoimen luonne.
Koska aloittamista minun tullin Natwest Bank, huomasin pankkitili, joka pitää hallussaan puntaa 13.800.000 (kolmetoista miljoonaa kahdeksansataa Thousand Englannin punta), joita ei ole toiminut yli 10 vuotta. Kun minun tutkimus, ymmärsin, että tili kuuluu ulkomainen asiakas (Late Mr. Charles Falkenberg) American Scientist ja insinööri, joka valitettavasti menetti henkensä ja koko perheen kanssa American Airlinesin lento 77, joka törmäsi Pentagoniin 11. syyskuuta 2001. Minun thoroughful tarkastelu hänen pankki ennätys meidän pankki, huomasin että hän ei määritä mitään perijä hänen tililleen. Tässä suhteessa, otin rohkeutta hakea suostumustasi esitellä teille kuin perillinen tämä huomioon niin, että tuotto arvo puntaa 13,8 miljoonan Englannin punta tullaan ulos-oikein julkaistiin sinulle edunsaaja, joka jaetaan meille on suhde: 50% minulle ja 40% sinulle vastaavasti taas 10% on mahdollisesta kulusta sekä osapuolelle aiheutui aikana liiketoimi.
Kaikki Pyydän teitä on sinun ehdottoman luottamuksellisesti ja enintään yhteistyötä, jotta voimme saavuttaa tämän onnistua. Olen hahmottaa tarkkaan menettelytavat tämän Kauppa saatetaan onnistuneesti täytäntöön oikeudellisesti suojella meitä kaikkia lain rikkomisesta sekä oman maan ja täällä Yhdistyneessä kuningaskunnassa. Teidän huomiota ja hyväksyntää tämän tarjouksen, lähetä minulle alla seuraavat tiedot on omasi heti:
* Täydellinen nimesi
* Yhteystietosi Osoite
* Matkapuhelinnumerosi ja
* Päätoimisesti
Näiden apurahojen turvin minun syöttää tietosi on meidän Bank tietokantaan muissa näkyä pankin tietojärjestelmä, olet nimetty lähiomaiset / perillistä edunsaaja rahasto, niin minä opas teitä viestintä Bank eteenpäin vapauttamista tämän rahaston sinua.
HUOM: Olemme muutaman pankkipäivän kuluessa toteuttaa tämän toimen. Lopuksi, minä kirjoitan teille tämän ehdotuksen liittää sähköpostiosoitteen, siksi minä pidän sinusta vastata minulle minun yksityinen e-mail tästä saadaksesi lisätietoja luottamuksellisuus: chris-james02@hotmail.co.uk
Kiitos ennakoiden teidän kiireellisiä.
Ystävällisin terveisin,
Chris James.