Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tapsa
Alkoi sen jälkeen, kun vaihdettiin "uusi" syöttöpumppu rikki menneen tilalle. Vanhalla pumpulla kävi paljon paremmin, tosin silloinkin "yskäisi" aina silloin tällöin ja tuprautti samalla savutupsauksen pakoputkesta.
Koitin jo kerran aikaistaa ajoitusta, mutta pitää parin viikon päästä koettaa uudelleen, kunhan taas auton luokse pääsee. Pitää samoin koettaa muitakin vinkkejä.
Luultavasti homma päättyy siihen, että hermo menee ja joku dieselkorjaamo saa koko auton ihmeteltäväkseen - tai sitten koko rotisko menee myyntiin
On se kiva, kun molemmat maasturit on rikki 
|
No vie ihmeessä se sinne korjaamolle.
Koska dieseleille ei pysty itse tekemään muuta kuin vaihtamaan suotimet, vaikka kaikissa villeissä keskusteluissa saisikin muun kuvan.
Se että jotain ruuvia käännetään johonkin, ja ajoitusta johonkin ihan arviosta menee aika mettään...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi