Noniin. Nyt on LR ulkona odottamassa jatkotoimenpiteitä. Käsijurrin kiristys onnistui helposti.
Tutkimme hieman huonoja tehoja sekä käynnistystä kaverin kanssa.
Kaasarille asti tulee bensaa ja hyvällä paineella, ei siis mitään vikaa siinä.
Pyörijä on kunnossa (putsasin CRC:llä, rättiin ja pyyhkäsyä), jakajan kärkiväli ok. Hieman öljyä sinne ehkä voisi laittaa.
Tulpat, jakajan kansi sekä piuhat vaihdettu. Antaa kunnolla kipinää. Ilmaa saa ja imua on ilmafiltteriltä. (todettiin ottamalla putki irti ja paperilla kaasarin yläpuolella, selvää imua).
Helposti tunkeutuvaa ja palavaa tököttiä spraypullosta (en muista mitä) suihkuteltiin imusarjan liitoksiin, kaasarin saumoihin, koko matkalle kaasarilta pytyille minkä pystyi. Ei vaikutusta ellei ruikannut suoraan kaasariin
Jäljelle jää ajoitus ja ennakko. Huomenna ORC:hen käymään, josko siellä yhdessä keksisi jotain.
Käyntiäänessä ei ole mitään vikaa. "Ainoastaan" tehot kateissa sekä huono käynnistys kylmänä - saa pyöritellä turhankin monta kierrosta.
Huomenna myös pukkeja hakemaan paikallisesta kaupasta, pääsis jarruja pähkäilemään.
Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon.