Viestiketju: SJ410 ajoneuvoluokka ?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.10.2011, 12:24
-sami- -sami- ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 12.12.05
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Perusasetus

Mulla kanssa katosi jossain välissä toi G mutta kun kysyin sen perään oli vastaus ettei tiedä miten sen saa takaisin. En ollut ihan tyytyväinen vastaukseen, niin katsuri tutki ja katteli asiaa ja totes: "lukeehan täällä erikseen maastohenkilöauto" No seuraavassa leimaas ilmestyi takaisin.
Ihmettelen kanssa sitä että mä katsastin omaani kaaret, vinssit, puskurit jne. tää sama kaveri sitte totesi ettei saa kaikkia näkymään otteeseen ja kaiken huipuksi merkkasi korotuksen lokarin kaarista vaikka sanoin että merkkaa johonkin muualle koska kuten näkee ne on itse tehdy ja voivat muuttua + maasto muuttaa niitä. Ei kelvannut edes että mitta ois ollut vaikka akseliputken ja rungon väli. Sanoi että auto muuttuu kaksi paikkaiseksi diagonaali takia (no älä ) mutta kas kummaa 2+2 paikkaa pysyikin otteessa. No siellä kun sen reilun tunnin vietti niin alkoi mulle riittämään. Siinä kun sitten kyselin et miten voi olla näin yksinkertaiset asiat näin vaikeita, kaveri hieman noloistui ja sanoi et eiköhän tämä ole tässä, kyllä ne sitten atj:ssä näkyvät. Hiukan epäilen mutta on sen jälkeen pikkuhiljaa korjailtu asiaa mutta enpä siihen konttoriin enään koskaan mene.

-sami-
Vastaa lainaten