Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 27.03.2004, 22:16
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Liian nykyaikainen korjaamo.annappas se jonkun kovakuulolla säätävän vanhemman trasselijussin käsiin,hetkeksi.kaikki viat kuulostavat pikkuvioilta...tuollaista lähes käsin valmistettua ajokkia ei takuulla saa nyky mittareilla ennakoille saatikka sitten päästöille.ne on säädettävä käsin ja korvakuulolla ja jätettävä siihen missä menohalut on parhaimmillaan.käynnistys ongelma tulee liian myöhäisestä ennakosta sytytyksessä,jarruista ei varmuutta,mutta epäilen soikeita rumpuja,jotka pumppaa paineen pääsylinterin ja poljinsylinterin välissä,niin että ei jää löysiä kengille,kiljuviin jarruihin on apuna vaikkapa rautasaha.Kengät irti ja sahaat kenkien pintoihin matalat pitkittäiset urat ja viimeistelet työsi vaikkapa kasikymppisellä hiomapaperilla.jos rummut on soikeat on ne sorvattava pyöreiksi(ammattioppilaitoksille mieluisia harjoitustöitä,kannattaa kysyä amitsuista)tehot katoaa kun tällainen klassikko laitetaan nykymittareihin ja likistetään nykynormeihin.
liittimiin hyvä puhdistus aine on prakley jarrujen puhdistus spray ja messinkinen hienolankainen pienehkö puhdistus"teräs"harja,loppusilaukseksi myydään varaosaliikkeessä vasittua sähköliittimien voiteluainetta(spray sekin)kannattaa aina määrävälein käyttää liittimet irti ja voidetta sisään ja muutamat edestakaisin liikket,ni ei tule hapettumia eikä johdot lämpiä huonoista kosketuksista.Tietysti ensin painepeset konehuoneen.toi lämppärin ongelma on se ettei siitä enää voitelemalla saa toimivaa,puslat kun kuluu väljiksi,ne olis saatava vaihdettua uusiin,voitelun jälkeen vaikutus on lyhyt aikainen jotn jos et vaihda puslia,kannattaa harkita vaikkapa safematic keskusvoitelujärjestelmää(Vitsi).Jos jäähdytysjärjestelmä on tarkoitettu ilmattavaksi,löytyy yleensä termostaattikopan läheisyydestä vasittu ilmausproppu,joten homma on vash and go tyyppinen,jos taas ilmausproppuja(yleensä ranskalaisten herkkuja)ei ole ilmaa järjestelmä itse itsensä moottorin käydessä.tietystikkään neuvoillani ei ole takuuta,koskapa en ole itse paikan päällä vikoja diagnosoinut mutta suurinpiirtein aavistelen jotain tällaista.
ole hyvä kiitos.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten