Viestiketju: Suikkelin korvike
Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 21.10.2011, 16:49
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Nyt on käyty koeajaan tuollainen. On muuten melkoinen kinneri kulkemaan. Kytkin ottaa melko ylhäällä vasta kiinni. Kone on suoraan autosta ja samaten vaihdelaatikko. Laturi on 75 amppeerin, joten latauksen suhteen tuskin tulee ongelmia. Hieman ihmeteltiin miten tuohon takapotkuun meinataan soveltaa neliveto, kun etujouset on suoraan pyörän navan edessä ja pohjassa ei ole minkäänlaisia valmiita reittejä nelivedolle. Joutuu varmaan hieman porailemaan reittejä.

Taka-akselin veto on mallia jäykkä. Eli ei saa vapautettua mistään. Sinällään harmi kun se kuluttaa todennäköisesti melko nopeesti takanakit. Hieman ihmetytti siinä kojelaudassa hätävilkun vieressä oleva nappi, mutta siitä kun painoi niin kone sammui. En tiedä miksi siinä tuollainen pitää olla? Se sammui kuitenkin kun avaimesta käänsi virrat pois. Samaten ihmetytti miksi kojelaudassa on valonappulat kun viiksestä voi kääntää valoja päälle. Kiinalaiset oli sitten jättänyt ne viikset piuhat kytkemättä ja valoja varten pitää olla omat napit. Tosi kätevää. Pitkät kuitenkin toimi normaalisti viiksestä. Samaten vilkut. Kaikki huoltokohteet on helposti esillä. Pitää vielä joku viikonloppu käydä tampesterissa tutustumassa nelivetomalliin. Ei oikeen myyjät tiedä yhtään mitään koko laitteesta.
Vastaa lainaten