Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 20.10.2011, 23:22
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

ei se kärrynteko mahdonta ole, täytyy vaan leikkiä AKE:n siis träfin mukana:

kaikkein tärkeimmät:

- vetopää ja akselit täytyy olla yhteensopivat (ja renkaat)

- vetoaisa (siis vetopään ja oman rakenteen välissä) täytyy olla hyväksytty yllämainituille, ja varmaan? myös vetoautolle (siis jos
vetää isolla kuoppurilla, niin pitää olla vahvempi aisa kuin esim LC hdj-80:llä, onneksi tuota ei taidata valvoa edes suomessa)

Tuosta hyväksytystä vetoaisasta on mahdollista vapautua määrätyin edellytyksin;
olikohan että aisan pitää jatkua samanlaisena takimmaisen akselin taakse tms. ja hitsauksissa yms oli rajoituksia-> löytyy netistä kuukkelilla

katselkaa googlesta myös noita paketteja, "järkevänhintaisia" mutta hyvää aisaa ei saa noissa paketeissa! -> tee hyvä aisa itse ake:n ohjeiden mukaan.

Huvittavin "aisa" mihin itse olen törmännyt, on jarruttoman kärryn n. 50 cm
vetokytkimineen oleva 3 mm pellistä oleva adabteri v- aisalle, tuohon 30cm pätkään mahtu tuo hyväksymiskilpi
Vastaa lainaten