Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 19.10.2011, 19:10
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

TimoL: en halua taka-akselista etuakselia leveämpää ja vanteista haluan tehdä sellaiset että samanlaiset käy eteen ja taakse.

Rytari: just tuon tyyppiset ne Pajeron osat on.

Jeeper: Currien vetari vaikuttaa just siltä mitä mie olen turhaan koittanut netistä etsiä. Löytyikö taas noin saakelin helppo ratkaisu tähänkin asiaan Jos ymmärsin oikein niin noissa saisi valita pulttijaon sekä pulttien paksuuden. Lisäksi mukana tulisi laakerit krymppirengas ja alkuperäisiin jarrukilven pultinreikiin kiinnittyvät levyt laakerien päälle. Setti vaikuttaa kaiken lisäksi edulliselta kaikkeen suunniteltuun koneistamiseen verrattuna. Noi speiserit mitkä tossa siun viimeisessä postauksessa on, eivät käy just sen leveys asian takia. Niillä pystyisi kyllä käyttämään Fordin omia jarruja. Kuuspulttiset laipat ei näyttäis mahtuvan Fordin käsijarruhilujen kanssa samojen rumpujen sisään.

Mitenköhän paksu olis esimerkiksi Toyota LJ etulevyt, ne kun ei kait ole jäähdytetyt? Vanhassa akselissa olis tyrkyllä Vivaron satulat joihin sopii maksimissaan 15mm paksu levy. Pajeron osien soveltamista rupesin harkitsemaan sen jälkeen kun selvisi vetareiden karkaisuongelma. Täydellinen Pajeron levyjarruperäkin löytyisi tallista ja miuta ei kyllä säälitä uhrata sitäkään tän projektin eteen
Vastaa lainaten