Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.03.2004, 17:18
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

Niin se vain on ja kun sanomista tulee niin sanotaan!se on sitten vissi ja varma!
Antille:Mikäs vittu seä olet mulle opettaan pään kiinni pitämisestä?Niinku kukaan teistä???Vetäkää esiin kirjoitus kiellossa olevat asiat vokaalit ja konsonantit.
Sit kirjoittakaa asiat oikein ymmärrettäviksi!jos joku epäilee kirjoitukseni oikeellisuutta ni pannaan oikeuden käynti pystyyn,mustamaalaus on jotain aivan muuta,sen todenperäisyys on kyseenalaista,mitä taas minun kirjoitukseni ei ole.
Bj40:ssä ei todellakaan ole yhtään kulmikasta pulttia,kahdesti tuli väärät puslat,pultteja puuttui.Jos mulla on joku korkeakoulu jääny käymättä,niin eittämättä teillä tähän topicciin vastanneilla on jääny peruskoulu kesken neroutenne ansiosta,ja on siirrytty suoraan ylemmälle tasolle...Jos mä munaan töissäni,kestän kyllä kritiikin mitä munauksiin tulee.tämä luetun ymmärtäminen näkyy tuottavan teille minua paljon viisaammille ja muutoinkin hyväkäytöksisille,herkille henkilöille ongelmia...kuten replyni alussa totesin asian olevan vain ja ainoastaan oma henkilökohtainen mielipide,mikä ei myöskään sovi kuvaukseen mustamaalauksesta....käsittääkseni...
Totuus on totuus eikä se pala tulessakaan ja onhan se ny jo käsittämätön asia ettei sitä kestä sanoa etteikö siitä joka kerta tule jotain vitun itkuja lahkeisiin raahautumaan,on tää jo aivan käsittämätöntä paapontaa.
tehdään lista niistä asioista mitä ei saa arvostella ku hyvällä,vittu,ku jätkä mokaa ni sanomista tulee ja se yleensä sanotaan niinku tuntuu...olkoon sit omat korvat tulessa tai oudon...
Aloitetaan...
Lista asioista mitä täällä pitää arvostella vain positiivisesti:
1.4WDcross

-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
Vastaa lainaten