Viikonloppuna piti vähän pitää vapaata tästä hommasta, en tehnyt muuta kuin nuo maalaushommelit vaiheeseen x, tänään piti tilata lisää maalia, jäi sen verran ohkaseksi tuo kerros, että osittain on värjättävä vielä kerran:
Tänään taas askartelin tankintäyttöputken ja bensapumppujen sähköt.
Ja, kyllä niitä on kaksi, siksi etten enää halua vaihtaa p.pumppua suossa, muuten kuin kojelaudan katkaisijasta

Jopa bensamittari toimii taas... tosin jostain syystä sakemannin anturi ja amöörikan mittari toimivat keskenään väärinpäin eli tyhjällä tankilla näyttää täyttä ja täydellä puolta



noh kyllä sitä oppinee lukemaan
Täyttöaukko vaihtoi samalla puolta apparin kylkeen ja korvausilmaletku kiipesi katolle.
Takalasia rakenneltu niin että pleksi menee tarvittaessa luukun sisälle ja avausmekanismiksi laitettu kumipäällysteinen vaijeri, huonosti toimivan vipuhelvetin tilalle.
-Valojen piuhoituksia tinailtu lisää
-Putkistoa hahmoteltu ja pilkottu yksi 2x2,5" ulos - 1x3" sisään, meinasin laittaa sen tuonne väärinpäin kattien jälkeen, mutta tulin sitten siihen tulokseen että ei kait siihen tarvitse vaimentimia ollenkaan, vedetään kolmetuumasilla taka-akselin yli ja lopetetaan siihen?!??!?!?
-Tankin panssariksi meinasin kokeilla 30mm vesivaneria
-Alekorista tarttui mukaan kaksisarjaa oldschool sumareita yht. 10€, meinasin jos laittas pohjaan tuonne aksuloiden päälle yhdet alaspäin ja yhdet kohti jakolaatikkoa, kun on aina taskulamppu kateissa ennen tai jälkeen kun sitä on auton alla tarvinnut
-1500w invertteri tarttui myös mukaan kaupasta ja helvetillinen läjä piuhaa, liittimiä ja releitä...