Viestiketju: Kevään MOOTTORISAHAT
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 17.10.2011, 18:54
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Perusasetus

Itellä eka saha oli Jonsen 2041, jolla sahailin rankoja metästä pihaan ja pätkin ne... Itse tehdyllä seoksella sahasin koko sen mulla olon ajan, ja kerran se tarvi ammatti hoitajaa ilmojen takia... Alakerran tiivisteen välistä veteli ilmoja ja huoltomies toes het et oot tainu omilla seoksilla sahata ku on hyvänä pysynyt sylinteri ja mäntäkin... Jep... Sit se vaihtu Huskin 246.ksi ja sillä viimeset vuodet sahailtu ja ompa sellanen toinenkin... Viimesin koitos Huskilla n.90m koivuhalkojen tekoo... Ja tälläkin vaan omaa sosta sahattu läpi ja bensana 98€:tä ja Huskin LowSmoke öljyä reilu dl vs. 5l bensiiniä... Ja eikä oo ollu ongelmia. Tankki aina sahattu tyhjäksi ku tietää ettei oo tarvetta ja yks polttoianeletku ja suofdatin vaihdettu tähän ekaan 246:seen... Ja toine tullut käytettynä mulle, jonka vein huoltoon ku ei aika riitä kaikkeen.
Sthilin kahva kulma voi aiheuttaa närää... Mut tottumusta kaikki on... Ja ompa Sthilin 023C:kin yhtenä millä ei oo vielä ite oikeestaan sahannut mitään... Mut, jos joku tarvii puuhun purijaa, niin voi tyrkätä yv:tä ja udella mitä löytyy... Vai löytyykö mitään joutilasta...

Huskien perussäädööt H ja L-suuttimet kierros auki... Sit pikku Jonset ja Huskit, skeä Parnerit taas saa olla enempi auki, jos meinaa et pelaa... Sellasiakin raassannut, ja johonkin partneriin pistetty uutta sydäntäkin ja löytyy pari uuttakin vielä...

Huski ois mun valinta kyllä... Sit toisena Sthil...
Vastaa lainaten