Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.03.2004, 12:19
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Perusasetus

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Minä itse henk.koht olen 4wdcrossin populasta sitä mieltä ettei nää kaverit taida tietää/ymmärtää offroad,tai maastureista hevonkukkua,jos ne tietäis,ni oikeat osat tulis kerralla perille.kaverille ku laitettiin tää setti tilaukseen,ni ei kolmannellakaan kerralla tullu oikeita osia...uupultit ku tuli(BJ40)ni todennäköisesti ne laitto patrollin osia mukaan ku yks,siis vain yksi uupultti oli neliön mallisella pohja pyöristyksellä...
--------------------------------------------------------------------------------

Kylläpä oli tosiaan kärkevää kommenttia ko. yrityksestä.
Henk. koht. kokemus niin cros4wd kuin offivarusteestakin on pelkästään positiivisia. Kamaa löytyy kummastakin todella hyvin ja palvelu on asiantuntevaa. Kylläpä olisi offarin elämä täällä suomessakin vaikeampaa ilman ko. firmoja kun joutuisi ettimään erikoisätylöitä jostain tarviketorilta.

Itte oon tosi keltanokka offari mutta mielestäni tällaisella mustamaalaamisella näinkin pienessä maassa ja vielä pienemmessä harrastajaporukassa tekee ittelleen vaan hallaa varsinkin kun perustelut on tuota luokkaa.

"Kärvistely on ihana asia"

- janne

KoMk ry. Off Road Team
Vastaa lainaten