Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 16.10.2011, 20:47
Jok´ikinen:n Avatar
Jok´ikinen Jok´ikinen ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 05.07.09
Sijainti: Lappi (Satakunta)
Viestit: 11
Perusasetus

Pari kuvatusta


Kännäkällä ei kauheen hyviä kuvia saa mut kai niistä jotain näkyy. Joku videon pätkäkin tuli kameraan mut ne on vielä työn alla
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	16102011026.jpg‎
Views:	287
Size:	96,9 Kt
ID:	22223   Click image for larger version

Name:	16102011028.jpg‎
Views:	325
Size:	97,7 Kt
ID:	22224  
Vastaa lainaten