Viestiketju
:
RASOR Rauman seudun offroad 6.1.-17
Näytä yksittäinen viesti
#
1
16.10.2011, 19:12
sumpe
Veteraani++
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Olipas taas mukava päivä luonnossa ja datsuniki rupes toimimaan esimerkillisesti ku sai Mersun osia lisää itseensä.Paluumatkalla oli pikkusen jumpaa ku joku oli kaivanu ojista pohjan pois mut kotiin selvittiin ja pian taas uusiks.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
sumpe
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: sumpe
Etsi kaikki sumpe:n viestit