Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 26.03.2004, 07:16
Ahma:n Avatar
Ahma Ahma ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.10.03
Sijainti: Orimattila
Viestit: 526
Perusasetus

Ihan ekaks mittaat öljynpaineet erillisellä mekaanisella mittarilla. Mulla on oma ja erillinen mittari käytössä. Ja kylmänä oma mittari näyttää sitä(ei ihan) ylintä ja mekaaninnen 6bar. Lämpimänä oma mittari ei juurikaan näytä mitään ja mekaaninen 1,5bar siis tyhjäkäynnillä ja hj60. Mulla poiki öljypumppu 496tkm kohdalla joka ilmeisesti on tyyppivika noilla kilsoilla, Mut erillinen öljynpaine valo pelasti konerikosta.Ja ERITTÄIN ikävä on vaihtaa öp. kun se on jakokopan alla ja ottaa käyttövoimansa siis kampiakselin päästä. Purattaa KOKO keulan syyläreineen pois ja sit kannattaa hommata räjäytys kuvia tai vastaavia kirjasia kun ihan koko jakopää, nokka-akseli yms hilkkeet ovat edessä. Meitä oli kolme ammattiTAIDOTONTA ukkoo ja kolme 8h päivää meni ku vaihdettiin pumppu.Ja öp:N kampiakseliin tulevasta rattasta menee poorit sileiks mut kampiakselin vasta hampaat ei pitäs kärsiä mitenkään. Koko hinnaks mulle tuli n.500€

Jos vaijeri ei anna periks.. ni kohta antaa....

Edited by - AHMA on 26/03/2004 07:19:09
Vastaa lainaten