Näytä yksittäinen viesti
Vanha 25.03.2004, 19:52
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

Minä itse henk.koht olen 4wdcrossin populasta sitä mieltä ettei nää kaverit taida tietää/ymmärtää offroad,tai maastureista hevonkukkua,jos ne tietäis,ni oikeat osat tulis kerralla perille.kaverille ku laitettiin tää setti tilaukseen,ni ei kolmannellakaan kerralla tullu oikeita osia...uupultit ku tuli(BJ40)ni todennäköisesti ne laitto patrollin osia mukaan ku yks,siis vain yksi uupultti oli neliön mallisella pohja pyöristyksellä...Se miksi näitä niin sakeasti heiltä tilataan,johtunee siitä et nää kaverit ajelee aika aktiivisti ympäri suomea ,firmaansa edustamassa...
Vinkkinä offivarusteen kaartille!!!!sieltä vain edustava ja sulavakäytöksinen pauli poika tänne pohjoiseen edustustehtäviin!!!Suorasukaisuutensa ansiosta sulautuis mainiosti meihin vähäpäisiin...
Oikeesti,osat vehkeisiin olis viisainta tilata sieltä,missä niiden päälle joitain ymmärretäänkin,sais vielä neuvojakin saatteeksi...miettikääs ny heebot???Kuulin just muuten mietoja huhuja erään prokkisen loppuun saattamisesta edellämainitussa hyvämaineisessa offifirmassa,mut enpä minä siitä sen enempää,vaan jään odotteleen asianomaisten kommentteja em.asiasta kieli pitkällä....

-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
Vastaa lainaten