tosiaan range otettiin sisälle ja alettiin leipoo uuet kylet siihen..

Semmoset niistä sit tuli...
Tankkikin oli jo sen verta ottanut itteensä ja vuosi. niin päätin tehä uuet
ensin piti vähä tasotella takalattiaa
sit tankki katos..
tilalle
etuakseli remonttiakin olin jo miettinyt jonkun aikaa. oli ihan aiheellista ( tieten ) kun navasta ei tullut muutakun vettä..
akseli remontin yhteydessä veistettiin myös uus karjarauta.. vähän modifioitu hiacen rauta..
JA SITTE ohjaus tehostimen pumppu EVO 4 8,3 cc taustalla pumppu evo 3
tolle pumpulle pite tehdä kunnon rieska siivapyöräks kun ei nuot 2 sarjan hammasrataspumput kestä kuin 3000 rpm
samassa kuvassa näkyy toi tellinki jota on myös modattu 4 kertaa..

Mehtälän Teemu teki tuon siivapyörän mulle alumiinista työpaikallaan..
samaan aikaan kun minä kirosin konehuoneessa je vedin 100 kilua letkuja sinne,, niin vänkäri kone veisteli helmoihin vähä suojaa..
taas löyty yks tml 8500 halavalla..

meinasin takavinssiksi huollon jälkeen..
läppäteline
PALJON KUVIA PUUTTUU.. ku tuli jo niin kiire keltalaan ettei enää kuvia räpsitty..
mut laitetaas keltalasta pari kuvaa
OHO.... !!!!
ei oiennut. takapuskuri ei kestäny
JA SITTE käytiin tampereella
WHatta A BJuuti
MB orggis 3.0 TD kone
jos sitte strangee laittas turpon.
tänään menin kalajoen Säiliövarusteen hallille ( KONE:en työpaikka ) josta löytyy julma rässi. meinasin sinne mennä oikoon noit varret. pihalla otin kuitenki vähä joustattelu kuvaa.
tosta näkyyki toi takavinssin paikka

Hyvin se elää . ihan orggis alusta, noin 40 - 50 mm matalempi kuin orggis..