Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 25.03.2004, 17:10
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.876
Perusasetus

Lainaus:
quote:1. sj 410 koriin vw 1,6 turbodiesel? ruotsissa sj 413 1,9 TD . riittääkö todistus siitä ja levyt eteen vai onko 410:n dieselöinti mahdotonta.413 kai sen saa
Ruottissa moottorina on Peugeotin 1.9 TD. Siitä en sitten tiedä saako se olla 1.6 kone? Miksei se pienempi sais olla? Jos oikeen muistan niin Jykillä (yhteystiedot näkyy http://www.4wdsuzuki.com sivuilla) pitäs olla kaikki paperit että suznan keulalle sais tuollaisen moottorin. Sillä tuppaa olemaan papereita vähän joka lähtöön että suznaan saa melkein mitä vaan. Tehoa siinä ei muistaakseni saanut olla kuin joku 60-75hv. Mutta äkkiähän katsastuksen jälkeen turboon potkuu lisää laittaa

Lainaus:
quote:2.onko saatu katsastettua SPOLLI vai mikä v...ttu se on nimeltään. Siis jouset akseliston yläpuolle. mulla kun on jo korvake/peti jousille moiseen operaatioon tehtaalla perään hitsattu, tai asialla on taitava jälkiasentaja...
Offivarusteesta saa kait tarvittavat härpättimet ja paperit tuohon? Samin ex. suznassa oli tuollainen. Erittäin päheen näköinen ja meni kuin eläin metsässä niillä alla olleilla renkailla. Oliko ne boggerit tai jotain?

Lainaus:
quote:kiitos etukäteen ja jos tuo dieselöinti hommeli on jollain ollut ihan työn alla niin enemmän kuin auliisti otan paperihommiin liittyvää valmista tietoa ettei tartte päätä turhaan hakata konttorin seinään.
vois olla aika pop heittää keulille diesel. Veroa tuskin on paskaakaan ja se mahtava diesel vääntö vois olla aikas jeez tuolla metsän puolella. Sit ei ois jojotzu miehillä mitään jakoa kun suznalla mennään


-- Nelivetoinen koppimopo on kaikkien unelma --

Nerd-O
Vastaa lainaten