Jos ja kun se nippa on siinä ristikon keskellä niin sitä rasvaa on myös siinä ristikon keskellä josta se kulkeutuu kaikkiin kuppeihin siinä vaiheessa kun kardaani lähtee pyörimään.
Ja paine taas vaikuttaa tasaisesti kaikkiin suuntiin eli kun rasvaa painaa sinne ristikkoon niin sitä menee kaikkiin suuntiin kunnes ristikko on täysi ja jostain tiivisteen välistä sitä tursahtaa ulos eli sieltä mistä helpoiten pääsee.
Lainaus:
Nyt en tajuu?
Siis periaatehan on että nippa laitetaan siten että kun kardaani välittää
voimaa, nippa on "puristuvalla" puolella. Eli ennen sitä kuppia joka on esimerkiksi
perän yokessa kiinni. Nyt en tiedä onks merkitystä, mutta V8 puolella näin tehtiin,
mut siellä tehtiin paljon kyl muutakin jolle ei löytynyt ihan selkeetä faktaa.
GKN ristikoissa tulee mukana hieman pitemmät nipat.
|
Joo en minäkään



Millä hemmetin puristuvalla puolella??
Se nippa pitää olla niin että sinne saa rasvaa menemään muuten siitä ei ole mitään hyötyä.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi