No nyt on pitkä tauko lajista pidetty...
Kaksi viikkoa siitä kun edelliset rojjektit lähti tuli tämä vaihdossa ja sen verran on tallissa tullut askarreltua että on ihan raportointi päässyt unohtumaan
Eli 20.09 aloiteltiin kyseisestä keksinnöstä kaupankäynti ja muutaman päivän ajeluiden jälkeen rälläkkä soimaan
Ford Bronco -87 302 efi + automaagi
-32" mt

-suorat putket, vedetty rungon ja helmojen ali....
-neliveto ei toimi
-etujordaanin ristikko kaput
-takaikkuna muovia liiterinsaranoilla kiinni
-tuulilasiin osunut nyrkki, merkintä otteessa
-...
Kuvia jonkinlaisessa aikajärjestyksessä:
Ja lisää löytyy
profiilista
Näitä el haperoita takanurkat, takajalkotilat, toinen takapyöränkotelo, edestä pari pientä lattiasta.
Nuo takakulmat oli niin irti autosta ja takaluukku laho että takaikkuna oli sanonu moro jossain kuopassa
Millistä peltiä ja rhs palkkia.




ja sitten se lähti lapasesta... ei pysty edes ruostekorjausta tekemään ettei karkaa ajatus


Huomatkaa tyylikäs pensaleili, oli kuulemma yltänyt aiemmin murikkaa alemmaksi mutta oli tullisetä käskenyt pienentää
eli oli pienennetty noin 300 itrasesta 150 litraseksi
Rockslideria ja nojausputkea, nämäkin varmaan helpoin tehtä ennenkuin käy rutistelemassa helmat muodottomaksi
Jännä on tuo helman rakenne näissä kun on alta avoin kotelo
Etu ja takapuskureissa pohjana on trukkihyllyn vaakaputket ja tuo vesijohtoputki niinku "koristeena"
Etupuskurista ei ole vielä päivitettyä kuvaa tähän hätään... naudarautaa jatkettu ylöspäin



Ajattelin että jos tekisi tämän ihan vaan 35" pyörillä jotka ei ole Boggerit niin saattaisi päästä vähemmillä voimansiirto murheilla, Kumho KL71 alla
Vettä imevät verhoilut veke lattialta ja nojatuolit vaihtui Toyotan sportti jakkaroihin
Lattiaa penkkeihin sopivaan sävyyn

ja taas karkaili ajatus... josko tämäkin olisi helpoin tehtä suorakoriseen autoon
Bling bling... tässä vaiheessa ei vieläkään oltu ajettu metriäkään mutta ledi spottia on 4x15w + 2x27w, katolla noita lisäpitkiä 2xralley3000 + 3xkopiot vastaavista ja keulalla nautaraudassa 2xhellan jumbot. Referenssit eteenpäin 240, pitäs pusikossa nähtä?
Kokonaisuudesta vähän kuvatusta
Lauantai yöllä klo 2.00 kun muut lähti baariin minä otin kirveen ja mitä vit... Bling bling ledinauhaa



Vinssin relepoksi "made-in-tallissa"

TOIMII!!!
Polttoainetankkia 75litrainen Omegasta, vakaajat poistettu edestä ja takaa.
Ja taas löytyi yksi perseviritys... aluteippiä ja mäntysuopaa täyttöputken päällä...
Ei pitäisi tuon tankin olla ensimmäisenä särkymässä kun vielä panssarin laittaa
Sunnuntaina pakotettiin nelikko päälle ja käytiin kokeilemassa miten sillä pääsee.
Harvinaisen hauska laite, meinaa nostella etupyöriä ilmaan aika helposti noissa soranikareissa


pääasiallinen tarkoitus oli selvittää tarviiko vielä pilkkoa koppaa lisää ennen maalausta, ei tarvitse pitäisi mahtua 37" alle ilman lisä pilkkomisia tai korotusta. Korotettuhan tätä ei ole, eikä koroteta, muuten kuin renkailla
Koeajon jälkeen alkoi kuseksia ruostevettä tallin lattialle, viaksi paljastui jakokopan vesikanavan tiiviste. Vikahan ei ole suuri mutta helvetillisen työläs purkaa ja kasata. Koko jäähyjärjestelmä on yllättäen myös täynnä kanelia
To Do List: <yllä mainittujen lisäksi>
-sähköt kesken
-panssarit
-ohjausvarsien vahvistus ja ohjausiskunvaimennin
-putkiston muutokset loppuun
-takavinssi
-väriä pintaan
Kiitoksia tähän asti: Jes-Se-Tä, Pikku Tee, Jäsen A, Marko, Miika, Viipo, Peksi.
joku viisaampi mode jos muuttelisi nuo kuvat sellaisiksi pikkukuviksi, en olisi pahoillani